08 May 2010

ROLL

又是人試我試的心態...

此店曾經登上了OpenRice"最多好評"(最近30日)的Number 1...(出post前再望望...跌到Number 2了...因為Number 1仍是Tony Wong...呵呵...)

顧名思義賣卷...試了四款口味(香蕉朱古力+咖啡+抹茶+芝麻)...其餘還有...栗子...伯爵...士多啤梨...香草...etc...

香蕉朱古力...哈哈哈哈哈...看來不什美觀(指中間的香蕉粒...唔關我事喇...係師兄唸歪在先)...以他表情計...應該是平平無奇...

咖啡...他說味道算濃...中間夾著類似桃肉的東西...

抹茶...不知是否我作病而味覺有問題...像是怪怪的...少少苦又少少酸...

芝麻...最好是這個了...芝麻味香濃...全靠那cream旁的一層芝麻醬...但整體說我覺得Konditorei Gute做的比較細滑...不過我就要忙著"走豆"...(相關舊文在此)

價錢不平呢...這個size...盛惠$26...另有一口size就$10...

****************************************

Roll - 尖沙咀加連威老道41C-D嘉威大廈地下

No comments: